Cărțile de pe noptiera mea...

Că tot se întreba Simona Tache... ce-am mai citit mișto?! Știu, am parafrazat titlul unei colecții editate la Humanitas, sper să nu îmi ceară drepturi de autor. Din cînd în cînd, cobor în minunata lor librărie de pe centru. Ultima dată a fost într-o zi ploioasă, nu m-am putut abține să nu scot telefonul din geantă și să fac o fotografie. Îl așteptam pe Arin să termine lecția de șah și... surpriză! mă simțeam chiar bine, mergînd prin ploaie, cu Radu alături, fiecare sub umbrela lui!
Întrucît lectura a devenit din ce în ce mai mult un lux, atunci cînd intru în librărie mă uit de cele mai multe ori la colțul cu reducerile zilei. De acolo am cumpărat în ziua ploioasă romanul lui Bruce Benderson, ”Românul”, azi-noapte am început să îl citesc, începutul promite să mă țină captivată de povestea respectivă. Nu vă voi plictisi cu date despre carte, le puteți găsi aici. Părerea mea, la finalul lecturii!



Tot de la reduceri, Almudena Grandes, ”Castele de carton”, carte cu lipici, la fel ca și ”Vîrstele lui Lulu”, o văd mai închegată, mai puțin experimentativ-șocantă. Lectura unei zile! Cam așa pățesc cu cărțile care mă ”prind”. Pe noptiera mea mai stau cuminți și altele, cărți care nu mă iubesc neapărat, în consecință, stau începute și în diferite stadii ale lecturii...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena