Vreau să știu...

Hotărît lucru: nu înțeleg femeile!!! Deja văd un zîmbet mare lățindu-se pe fața cititorilor de sex opus, normal, știu că nici voi! Stați că nu mă refer aici la femeia imediată, de lîngă voi, ci la un alt prototip: femeia star, starletă sau wannabe something, don't know how!!! Am nenumărate exemple de femei frumoase care s-au urîțit îngrozitor prin operațiile estetice inutile, sau, dacă nu s-au urîțit, habar nu mai ai cine sînt! Din ultima categorie aș aminti-o pe Jennifer Grey, simpatica protagonistă din Dirty Dancing. Ok, avea nasul cam mare, dar ăsta era șarmul ei! Și l-a cosmetizat, a mai văzut-o careva în vreun film, și s-o și recunoască eventual?
Din prima categorie, am ales două exemple, unul de la noi, unul de la ei! Ok, nu zice nimeni că Angelina Jolie nu este un prototip de frumusețe, că nu are buzele mari și senzuale și îi mai stau și bine! Dar, dacă nu le ai așa, și n-ai bot de iepure sau mai știu eu ce malformație, și mai arăți și bine de la mama natură, ce naiba te apucă să îți bagi toate măscarile prin buze???? Ce a avut Nicole Kidman în cap cînd și-a făcut botul ăla de rață??? Sau Gina Pistol, care are toate șansele să rămînă cu buzele diforme în urma operației estetice ratate...
Din această dilemă nu puteți ieși, am zis!!!

Comentarii

  1. Femeie sunt si eu, dar zau daca inteleg motivul lor! Poate frustrarea! :-??

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-mi dau seama de ce ar fi frustrate... că frumoase erau deja! Plus cu succes în carieră! Dar, fiecare cu piticii proprii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. le-o fi prins mintea lui becali: sa ai intotdeauna cu o oaie mai mult decat vecinul; eu le-as recomanda o capra plina de dileme...

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe Nicole Kidman nu o inteleg, era pur si simplu o femeie superba si era si foarte inteligenta. Dar nu cred ca poza e recenta, am vazut-o in ultimul film si nu arata deloc asa, o fi fost si ea curioasa sa vada cum arata cu buze imense. De Gina Pistol nu ma mir, din asta traieste, atata poate si incearca toate variantele din domeniu. Aici nu cred ca e vorba de frustrare cat de lipsa de procupare, sau mai bine zis de lipsa altor preocupari.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Miju... :)))) pentru capra aia plină de dileme!!!
    @ Iulia: nu știu care e ultimul film al lui Nicole Kidman, eu ultima dată am văzut-o în Australia și avea tot buzele ventuză :) Păcat și de Gina Pistol, că era simpatică uneori!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena