Mă simt depășită...

Arin merge la șah, de trei săptămîni, e tare încîntat! Azi, cînd l-am luat începe să turuie:
- Mama, am învățat o chestie nouă!
- Ce chestie?
- Mișcarea NEBUN ÎN FLANCHETĂ!
- Aha, habar n-am ce e aia!
- Nu-i nimic, îți arăt eu!
Daaa! Ce-o mai fi însemnînd și asta?! Pentru că nu a avut cum să-mi explice azi, i-am dat Google Search și n-am găsit nimic, deocamdată! Am intrat și pe o programă de curs pentru clasa I-a, de la "Școala I - IV, Ivănești, unde o fi localitatea respectivă?! Printre alte lucruri mai mult sau mai puțin familiare de acolo, am dat și de două exprimări pe care trebuie să vi le repet aici:
* capturarea "en passant";
* pozițiile de șah, mat, remiză, pat și șah etern
Și acum, vă rog să mă scuzați, mă duc să capturez "en passant" o sticlă de Pepsi, să-i dau un "șah etern" de să mă țină minte... :))))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena