Tinerețe fără bătrînețe și viață fără de moarte...

Nu m-am gîndit cît de mult vreau să trăiesc, adică îmi place ce se întîmplă în jur dar nu mi-am fixat un target sau n-am obsesia cîtor mai mulți ani de pensie (care apropos, vor fi petrecuți pe o plajă într-o țară tropicală, alături de my best friend in the whole world, se știe ea care este). Azi am ajuns să citesc un număr de săptămîna trecută al ziarului Adevărul, care prelua un top cel puțin ciudat, hilar cu siguranță, de Sfaturi absurde pentru a trăi mult... :)) Și cum mă bate gîndul că poate ar fi doritori să aplice dintre ele, îmi permit să le citez și eu:

1 Menţine-ţi moralul foarte scăzut! Cercetătorii de la Universitatea din Philadelphia susţin că depresia contribuie la longevitate. - Știam eu că depresiile mele au un sens!!! Dacă asta ajunge, vă îngrop pe toți... :))
2 Mergi la slujbele bisericeşti de cel puţin două ori pe săptămână! Obiceiul acesta scade presiunea sângelui şi micşorează riscurile cardiace, arată un studiu al Institutului Naţional al Sănătăţii din America. - Mda, aici minus total! Nu s-or fi gîndit la statul și călcatul în picioare de la noi...
3 Ceartă-te des cu partenerul! Tensiunea familială neconsumată creşte riscul morţilor premature, potrivit unui studiu al cercetătorilor de la Universitatea din Michigan. - Iar bifăm cu minus... dar mă cert la pătrat cu copiii așa că poate se pune și aia!
4 Nu purta pantaloni! Bărbaţii care poartă kilt trăiesc cu cinci ani mai mult decât cei care se îmbracă în pantaloni, arată un studiu scoţian. - Vedea-v-aș cu fustițe... :)) Dacă mi se aplică și mie... ar trebui să mai uit de comoditatea pantalonilor...
5 Fă pe prostul! Cei care petrec puţin timp gândind trăiesc mai mult decât intelectualii, nefiind expuşi la atacurile cerebrale, crede biologul suedez Tadeusz Kawecki. - Iar mă curăț anticipat la faza asta! Și mare parte din populația României va trăi veșnic...
6 Schimbă-ţi numele! Persoanele cu un prenume care denotă o idee pozitivă trăiesc cu patru ani mai mult decât cele cu nume puternice, susţine un studiu al Universităţii din California. - Da de ce să îmi schimb numele? Că mie îmi place al meu (plus că îmi place și numele ”artistic”, cu care mă joc pe aici... :))
7 Înfruntă-ţi şeful dacă te stresează! Cei care-şi înfruntă superiorii atunci când sunt stresaţi sunt mai puţin expuşi bolilor cardiace, a concluzionat o echipă de cercetători suedezi. - Avînd în vedere că i-am citit sfaturile astea și șefei mele, azi, la birou, mă gîndesc că nu va sta în calea longevității mele...
8 Nu vorbi la telefon când eşti la volan! La nivel mondial se pierd în fiecare zi 99 de ani de viaţă din cauza stresului pe care-l presupune atenţia distributivă a celor care şofează şi discută la telefon în acelaşi timp, a descoperit cercetătorul Donald A. Redelmeier. - I'm so dead... :(
9 Naşte-te după 2000! Cei născuţi după acest an pot trăi până la 130 de ani, arată un studiu american publicat de revista „Science”. - Na, ăsta e sfatul cel mai tare! Nu știu cum o voi convinge pe maică-mea să mă bage la loc și să mă re-eject-eze... merită investigat fenomenul...
10 Ultima şansă: mută-te în Okinawa, Japonia! Alternative: Loma Lida din California sau Costa Rica din Mexic. Aici s-au consemnat cei mai bătrâni oameni din lume. - Nu știu cum e Costa Rica din Mexic, gîndesc totuși că este o greșeală de redactare! Ignorînd asta, sfatul 10 se potrivește cu planurile mele de pensie așa că și aici aș mai avea un plus!
Nu îndrăznesc să adun plusurile cu minusurile de mai sus, parcă înclină balanța în favoarea celor din urmă... dar na, vorba ceea, ”speranța moare ultima...” :))

Comentarii

  1. :)) foarte tare! dar decat deprimat, aparent prost si longeviv mai bine cu moralul ridicat, (aparent) destept si...longeviv :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Din această dilemă nu puteți ieși... am zis!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) aia de la 9 e cea mai tare :))))) inca rad =)))

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte tare... încă n-am abordat-o pe maică-mea pentru "ajutor"... :)) Măcar copiii noştri pot sta liniştiţi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cineva s-a emotionat - se stie cine

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena