Spalatul care aduce ploaia...

Asta ar fi spalatul masinii mele... de fiecare data cind imi spal masina, ploua! Chestia asta e mai tare decit dansul Paparudelor. De dimineata, pic de nor, soare, frumos, zic: hai sa duc masina la spalat, ca la ce e inauntru si pe dinafara pot pune linistita de o groapa de nisip! Zis si facut! N-am putut si eu sa tac, ii spun sefului meu: na, am dus masina la spalat, sigur ploua azi! Asta era pe la orele 11:00. Ce faceam eu la orele 16:00? Ascultam ploaia si tunetele... Cind am plecat de la serviciu nu mai ploua, am trecut sa iau masina din spalatorie... bineinteles ca partea de jos era deja stropita, pina am ajuns acasa, la cite drumuri am mai facut, masina e ca si cind n-a vazut apa de o saptamina...
Concluzia emisiunii: daca vreti sa va apucati de sapat pe plantatie sau de facut planuri de strand, sunati-ma inainte! Daca am dus masina la spalatorie, nici o sansa!

P.S. Apropos de planuri: in 50 - 60% din zilele in care seful meu este in delegatie la Bucuresti, se produce un mic sau mai mare cutremur, asa ca avem predictii pentru toata lumea!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena