Șosetuța Măgăruș


Ieri am trecut cu bine printr-o nouă experiență spitalicească: Arin a trebuit să fie operat din nou, să îi fie scoasă tija de metal din mînuța lui cea ruptă. Alte emoții, mi-a țîțîit fundul la gîndul unei alte anestezii generale pentru puiul meu! Să nu vă povestesc cum am patrulat pe acolo, de cînd l-au dus la sala de operații, apoi cînd era pe masa și cînd am aflat că ieșise cu bine și era la reanimare... pentru toate aceste informații îi mulțumesc brancadierului care venea să mă anunțe de stadiul în care se aflau, nici nu știu cum se numește :( Omul ăsta ar merita o statuie, închipuiți-vă că de la sala de operații și pînă la saloanele copiilor există o scară îngustă, de vreo 16 trepte (dacă nu mai multe), pe care nenea vine cu fiecare copil adormit în brațe, nu există lift, o targă e greu de transportat pe acolo. Ieri, doar în timpul în care bîntuiam eu cu pași mărunți, a dus vreo 10 copii, inclusiv al meu! Informații primeam și de la Ioana, atîta știu că se numește, o super-asistentă plină de suflet!
Arin a ieșit turmentat din operație, în salon era încă sub efectul anestezicului... din cînd în cînd ”mă vedea și normală”, asta cînd nu aveam două capete, patru ochi și altele... :)) Corina, colega mea, mă încuraja via sms că dacă așteptăm pînă să îi par eu normală copilului, acolo ne prinde Revelionul! :))) Știe ea ceva!
În fine, ca să ajung și la șosetuța Măgăruș din titlu, îi promisesem lui Arin că dacă va fi ”cuminte și curajos” la spital îi voi cumpăra nușce revistă cu Schreck, cu o amuletă cu Pinocchio și unde îl învață cum să facă șoseta Dragon ș.a. Cum copilul s-a purtat cu mare bărbăție :) i-am cumpărat revistuța și astăzi și-a făcut o șosetă Măgaruș (cea din poză), una Dragon și una Doctor (asta a inventat-o el, nu era în revistă).
Acestea fiind zise, ne bucurăm că am scăpat de experiența de mai sus și eu sper să nu se repete curînd!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena