Instantanee din Grecia

Primul apus
Ce am gasit printre aricii de mare si citeodata am "furat" din tepii lor.
Kalitheea... de capul meu!
Stol de porumbei pe plaja din Kalitheea.
Singuratate...
Vederea din balconul nostru... cu femeie ciufulita in cadru :))
Micii cartofori... jucind tabinet.
Plaja disparuta, e un loc plin de arici, mie imi place pentru ca se gasesc cochilii de scoici aici.
Ca un veritabil internaut ce ma aflu, nu reusesc sa stau fara net nici macar in concediu. O ora face 2 euro, rezonabil, la cit stau eu. Nu pricep de ce nu reusesc sa intru pe facebook, mesajele lor in greaca sint complet neinteligibile. Vroiam sa postez o parte din poze, o voi face aici, desi merge cam greu.
Asta este al treilea an in care vin in acelasi loc, adica la Vila Litsa, in Fourka, bratul Kassandra din Halkidiki. Stiu ca probabil ar mai trebui sa schimb, dar asta a devenit "Mamaia" mea, stiu cum este plaja, apa, cazarea si magazinele din jur, parca nu imi vine sa fac experiente cu copiii. Plus ca de aici, ajung destul de usor la Salonic, pentru sesiunea de shopping de toamna, din nou in perioada reducerilor. Anul asta cred ca voi renunta la varianta autocar pina acolo si voi inchiria o masina.
Totusi, la anul ma gindesc sa incerc altceva, Fourka se schimba de la an la an, nu spun ca pe plaja n-ar mai fi lume dar statiunea este din ce in ce mai lipsita de viata, probabil din cauza crizei. Plus ca plaja din unele locuri de aici a scazut dramatic, sint locuri unde veneam anul trecut, acum inghitite complet de mare, se vede ceva in una dintre pozele postate. Au disparut cam 3 - 4 metri de plaja, ceea ce mi se pare mult.
La fel, in Kalitheea, unde bintuiam eu dupa scoici prin apele pline de stinci, acum, nimic, sint in continuare pesti de toate soiurile dar au aparut si multi arici de mare, anul trecut nu am vazut nici macar unul acolo. Plus ca plaja s-a umplut de porumbei, mie mi s-au parut cumva creepy.
Sa vedem miine, tur de insule cu "corabia piratilor". L-am facut si anul trecut dar e ok, ne mai miscam si noi, plus ca eu sper in locuri mai bogate in scoici si cochilii de arici de mare. Mama imi spune ca si-asa nu fac nimic cu ele, nu conteaza, pe mine ma pasioneaza cautarea lor, scufundarile si bucuria cind descopar ceva nou pe fundul marii...
In rest, toate bune si frumoase, sper sa ma abtin de la alte vizite la internet, nu de alta, dar parca de asta sint concediile, sa te rupi cu totul!

Comentarii

  1. Advice! Spend your internet money on ice cream, haloumy, Greek coffee, sun cream, souvlaki, honey, cakes (galadobureko!), hair clips, bikini, books, hats, cards, post cards, scuba diving, Keo, Greek music, Greek men, Greek something...
    ...then exhale!:)
    lots of love from the island with restricted sun
    x

    RăspundețiȘtergere
  2. Faine poze, imi vine sa vin acolo peste voi. Da pana as ajunge eu cred ca va intoarceti, asa ca nu te ingrojora.

    RăspundețiȘtergere
  3. Corina: didn't see your advice but now. Guess I followed some of it without knowing it. So: lots of yummy ice cream and free diving, some sun cream, hair clips, bikini, books, cards, post cards, Greek music... the rest of the list is unchecked :)), maybe next time! Hugs and kisses from home, the garden with fading sun!
    Mami, pregătește-te sufletește pentru restul pozelor. Cum le organizez, vei putea vedea albumul pe facebook. Nu mă îngrijoram eu oricum că ai da peste noi! ;) Dimpotrivă...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena