Galters on Road

Mai mult ca sigur ați citit deja în presa locală că cei trei Galter sibieni (și al lor, Subaru), Andreas (24), Christoph (22) și Thomas (22), îndrăzneții participanți la Mongol Rally, au ajuns de două zile în capitala Mongoliei, Ulan Bator, după 25 de zile și 14.711 km, presărați cu ceva peripeții! Din cele 400 de echipe care au plecat la drum, deocamdată au încheiat traseul 60.
Eu mi-am permis să iau din albumul lor Picassa cîteva fotografii, m-am bucurat că în sfîrșit au reușit să le încarce. Ieri, băieții aveau în program să viziteze tabăra pentru copiii străzii din Mongolia, pe care o vor sponsoriza, dacă am înțeles eu bine cu 1000 Euro.
N-am să le reproșez că se duc pînă în Mongolia, cînd avem și noi destui copii abandonați, cred că i-a atras în primul rînd experiența inedită a acestui parcurs prin Europa și Asia. Acum rămîne să se întoarcă cu bine acasă, din cîte estimează ei, drumul înapoi le va lua o săptămînă. Eu le urez multă baftă și să nu fie nevoie să șurubărească prea mult!

Comentarii

  1. Galterii astia sunt cumva baietii profei Galter de la Litere?

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca, habar n-am! Asta era cumva o întrebare retorică? Sau pentru Mari?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu exact cat de prolifica a fost frau galter :D...stiu doar ca (mai) are o fata

    RăspundețiȘtergere
  4. era pentru mari :)
    are si niste baieti, nu stiu exact cati

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena