AZZA

Ieri am profitat de faptul că sînt deja în concediu și astăzi plec în Grecia... adică nu merg la serviciu, pentru a îmi băga nasul în Oldies, la un karaoke, cred că nu mai fusesem de mai bine de o lună și îmi lipsea. Aici l-am întîlnit pe Florin Barbu, am schimbat două vorbe, cît să aflu (rușine să-mi fie, tîrziu) că a venit să locuiască în Sibiu, că nu mai cîntă cu trupa Proconsul și că a început un proiect nou, pe numele lui AZZA. Astăzi vor avea primul lor concert, în Bohemian Flow (Piața Mică 26), de la orele 23:00. Cu părere de rău, nu voi fi acolo, pentru că voi fi în drum spre Grecia, dar, zic eu, că ar fi un mod plăcut de a încheia seara pentru cei care nu trebuie să fie neapărat matinali mîine.
Din trupa nouă mai fac parte: Eddie Neumann - sax, Marcel Moldovan - tobe și Luiza Zan - voce.

Comentarii

  1. COncediu placut, si sa ne revedem sanatosi :-) Ca sa nu mai ramai in urma cu informatia, (auzi tu, sa nu stii ca am plecat din Proconsul...) viziteaza-ma pe florin.xbass.ro promit sa fiu pe faza :-)

    Flo

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de urari. Inca sint in vacanta, e bine, nu m-am putut abtine sa nu dau pe la un internet cafe. Sper ca a fost fain concertul si ca voi fi prezenta macar la urmatorul!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena