Visez cu ochii deschişi...

Asta pentru că un prieten a postat pe Facebook, link-ul la pensiunea Larix, din Sălciua, judeţul Alba. Mie mi se pare o minunăţie de arhitectură şi design, mi se pare chiar neverosimil că o găsesc în România dar de, ne-om fi deşteptat şi noi la ceva mai mult decît ştergare şi blide! De acord, au şi alea farmecul lor, dar e uşor de dat în kitsch cînd amesteci oala de sarmale cu cocoşii de porţelan şi Răpirea din Serai.
Preţurile la pensiunea din Alba sînt super rezonabile: 210 RON/apartament/noapte, 140 RON/apartament/noapte. Ai la îndemînă şi trasee turistice, spre Peştera şi Portalul Poarta Zmeilor (aşa-i că sună bine?), Cascadele Şipote, Peştera Gheţarul de la Scărişoara, Cheile Râmeţului, Cheile Turzii sau Rezervaţia Botanică Scăriţa Belioara. Mă declar cucerită şi încep să îmi pregătesc bugetul şi bagajul...

Comentarii

  1. Noi am stat in concediu cateva zile acolo. Este foarte frumos si liniste. Nu recomand insa deloc apartamentele in perioada verii, deoarece dormitorul este la etaj si se face un efect de sera ingrozitor. Se pare ca design-ul a fost cel care a impiedicat proprietarii sa instaleze aparate de aer conditionat... Insa la categoria respectiva de pret, ar fi trebuit sa fie asigurat tot confortul - se vrea o unitate de 4 stele.
    Una peste alta, este foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Andrei, mulţumesc mult pentru sfaturi, voi ţine seama de ele! Locul şi design-ul mi s-au părut deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu iti recomand in Salciua pensiunea Sub Piatra. Are doar 3 stele, dar locatia e superba - intr-un catun uitat de lume, mult mai frumos decat muzeul satului. E 70 lei camera dubla cu mic dejun inclus (si ce de mic dejun!).
    Ghetarul de la Scarisoara e taman in partea ailalta a vaii ariesului si iti trebuie masina de teren ca sa ajungi la el, cheile Rametului sunt langa Aiud, iar la rezervatia Scarita Belioara iti trebuie din nou masina de teren + sofer de teren :) ca sa ajungi. Am incercat sa ajungem la Scarita Belioara cu masina de teren si n-am reusit, pentru ca drumul e foarte abrupt si acoperit cu pietre destul de mari. Iar in Cheile Turzii, daca nu te cateri, nu prea ai ce vedea, in afara de mormanele de PET-uri.. Sper ca nu te-am dezamagit prea tare:D Eu iti recomand sa mergi in partea celalalta a vaii ariesului, in zona Garda-Scarisoara. De acolo ai acces mai usor la zonele cele mai frumoase din Apuseni. Iar in Salciua .. atractia turistica e pestera Huda lui Papara, care are intrarea distrusa de vreo 4 ani si nu se mai poate vizita..

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca, un pic m-ai dezamăgit dar, ţinînd cont că pe mine m-a atras la pensiunea respectivă design-ul, tot aş vrea să o vizitez, chiar cu riscul de a nu bifa niciunul dintre traseele turistice enumerate. Oricum, voi ţine minte şi pensiunea recomandată de tine.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena