R.I.P. Michael Jackson...

Probabil că o parte dintre voi ați fost fani Michael Jackson, probabil o parte i-ați ascultat pur și simplu muzica, alții nu dați doi bani pe el sau pe muzica sa. Eu fac parte mai curînd din a doua categorie, mi-a plăcut foarte mult dar n-am fost niciodată un fan în adevăratul sens al cuvîntului. Indiferent de controversele legate de viața sa, va rămîne cu siguranță unul dintre cei mai mari artiști ai tuturor timpurilor (știu, e un clișeu deja).
Îmi pare sincer rău că la marșul de sîmbătă în memoria sa au venit atît de puțini oameni. Cred că este o parte din blazarea cotidiană pe care o simt la mulți dintre cei din jurul meu: da, îmi place, dar de ce să mă obosesc sau de ce să mă expun în public. Cei mai mulți nu au curajul să stea cu capul sus alături de lucrurile în care cred. Pentru mine, și cred că și pentru Ștefania, care m-a însoțit, așa fiasco total cum a fost marșul de sîmbătă, a fost un mod de a ne arăta respectul pentru un om care nu mai este și care a însemnat ceva pentru fiecare dintre noi. Nu am avut costum, nu am avut afișe, nici măcar muzica lui, deși, în momentul în care am ajuns în parcarea Real, a început Smooth Criminal la radio...
Știu că una dintre primele melodii ale lui, văzute de mine, dacă nu prima, este Man in the Mirror, la fel ca toate cîntecele lui, continuă să mă impresioneze și acum. Îmi aduc aminte că mă uitam la ele cu tata, cu Călin, am învățat amîndoi să moon-walk, lui Călin îi ieșea mult mai bine decît mie! Printre miile de mesaje de pe posterul de la Staples Centre, un britanic a scris că acum Michael probabil îl învață pe Dz. how to moonwalk... :) Am găsit o variantă a piesei Man in the Mirror, cred că este același clip văzut de mine acum ani de zile...
Rest In Peace, Michael Jackson! Rest in peace, Man in the Mirror!...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena