Clovnul meu mic

Uite ca a fost festival de circ in Piata Mare si eu n-am prins decit aceste jonglerii. Acum ma prefac ca mi-ar fi placut sa vad mai mult pentru ca nu este adevarat, nu imi place circul! Slava Domnului, pina acum i-a dus tatal lor pe copii la circ, pentru ca pe mine ma deprima. Mai ales dresurile de animale si clovnii, aia mi se par chiar grotesti-scary, gratie probabil numeroaselor filme horror unde sint protagonisti. Sa zicem ca numerele de acrobatie nu ma lasa indiferenta...
Cu ce ma pot lauda este copil nr. 2 fara ghips pe mina! Inca nu e ce ar trebui sa fie, nu si-o tine chiar cumsecade dar sper sa se faca bine, facem si niste exercitii trimise de Miha de la Bucuresti, sa vedem saptamina viitoare radiografia! Oricum, piciul meu este la fel de plin de energie si de pus pe sotii... :))

Comentarii

  1. Sincer,nici eu nu prea ma omor cu mersul la circ.Noroc ca fata mea a crescut si nu mai imi cere sa ma duc cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu inca nu pot sa ii trimit de capul lor... dar incerc sa ma fofilez cum pot ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena