I'm so happy I could fly...!!!

Asta pentru că Paul, după ce că mi-a reinstalat acum două săptămîni windows explorer-ul, că o luase razna complet... mi-a făcut acum și sunetuuuul, adică pot asculta muzica pe computer, pentru cei care fac asta toată ziua cred că bucuria mea pare deplasată, dar eu eram gata-gata să intru în fibrilație după două săptămîni fără play-list-urile mele. Și Paul a reușit asta prin instrucțiuni trimise pe mess, și ceva print screen-uri cu tot felul, am fost o cumințică și o tîmpițică de cîteva ori și am făcut tot ce mi-a zis... și bingo... I got my sound back!!! He's pretty cool!!!Prima melodie ascultată, întîmplarea, am pus-o și pe auto-repeat, că sînt tare bucuroasă că am sunet... Damien Rice... 9 crimes:

Comentarii

  1. Fara sunet , muzica , glasuri ... viata isi pierde din culoare ; ma bucur ca te-am putut ajuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Îhi, ai dreptate! Nu ştiu ce mă făceam fără ajutorul tău! Mulţumesc încă o dată!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena