34 and counting...

Uite că am mai făcut un anișor, mintea la cap nu se anunță să vină prea curînd dar îi mai dau șanse... Anul acesta am sărbătorit-o unde altundeva decît în  Old Friends , cu prieteni vechi și noi, după o zi în care am bîntuit prin oraș cu Arin după baloane și panglică, cît timp era Radu la desen, am făcut și prăji rapidă, am fost și la vernisajul lui AdiO, am decorat spațiul, așa încît să se vadă că e vorba de ziua mea... baloane mov nu am găsit dar au fost albe și verzi, m-au ajutat și Cosmin și Liana la umflat și la legat. În concluzie... pretty hectic, mai, mai să mă apuce atacul de panică și criza de timp! 
Eu am fost mov... o scurtă perioadă, dar n-am putut rezista cadourilor primite, trebuia să le încerc, așa că am rămas în rochița primită cadou (i-am spus eu rochiță, după ce am luat-o pe mine, mi-a spus Crina că este de fapt bluză, dar mă simțeam bine în ea așa că am păstrat-o). Și, surpriza serii... am primit padelă pentru caiac și vestă de salvare de la Cosmin, Luana, Andrei, Sebi, Cipi și Simona, am fost super încîntată, îmi mai lipsește caiacul dar în timp se va rezolva, sper eu, și asta! Gabi a fost o super drăguță, știa de obsesia mea cu Orele, așa că am primit cartea Virginiei Woolf, Jurnalul unei scriitoare, am primit și niște frumoși cercei de argint de la Silvia, Dan și Alina, hăinuță, o frumușică sticluță de parfum, veche, de la Paul, care știa că îmi plăcuse atunci cînd am văzut-o la el (știa și de piticii mei cu sticluțele de parfum), șampanie și o mare de flori... și mă laud aici cu ele! Aaa... și să nu uit, mama mi-a dat acum un inel care îmi place foarte mult, de argint evident, dreptunghiular, cumpărat din Egipt, cu douăsprezece pietricele micuțe, în toate culorile... să corespundă maniei mele de a-mi asorta toate alea! Și mi s-a organizat și karaoke (cu sculele din Old Friends și soft-ul lui Andrei), na, după lupte seculare care au durat mai bine de jumătate de oră, am avut și asta, cu un sunet mai original, but never mind, a fost foarte bine că ne-am putut lălăi! Nu știu cum aș putea sublinia faptul că am văzut-o și pe Mari întîiaș dată pentru prima oară cîntînd la karaoke!!!

Comentarii

  1. it looks like it was a blast! good on ya!
    Happy birthday and all that jazz then!
    ....oh, and you are so young that you almost make me take my imaginary gun out and shoot at all my real clocks!:))
    x
    Corina

    RăspundețiȘtergere
  2. It really was! Thank you! Especially for the part with... you are so young... :)) feels so good! And don't shoot the clocks! The one you put on your poem is really beautiful... and I love clocks... and The Hours...

    RăspundețiȘtergere
  3. Muzica antrenanta, atmosfera placuta, consum suficient de vin – cam de atata a fost nevoie pentru ca eu sa devin brusc viteaza :))...desi, inca tot nu mi-e mie foarte clar cum am ajuns la microfon :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dear, trebuie să studiez reţeta de mai sus, să o mai aplicăm şi cu alte ocazii... poate tot te mai văd la microfon during my lifetime... :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena