Wishing we had put out the fire...

Pentru cine n-a fost aseară la nebunia de paradă a circului = carnavalul Sibiului la a treia ediție (habar n-aveam că avem așa ceva), cîteva imagini, puștilor mei le-a plăcut tare mult, și mie de fapt. Ce nu mi-a plăcut este că am ratat concertul celor de la Proconsul, era programat la orele 21.30, se pare că a început mai repede, eu eram la ziua unui prieten în Atrium, deja fugisem de acolo la circ, așa că, de data asta i-am ratat, ceva ce nu face un fan adevărat, cum mă țin eu...
Așa că mă voi lăuda cu o fotografie mai veche cu Bodo, de la unul dintre concertele lor din Atrium. Zicea Gilu că poate trec prin Oldies după, dar n-am mai stat să văd. Next time!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena