I feel like dancing...

După cum vă anunțam... e pe cale să răsară soarele la mine pe uliță... adică 1. mă simt mai bine cu viroza respectivă; 2. Astăzi Paul a fost un super drăguț și mi-a reinstalat Windows Explorer-ul, merge acum de zbîrnîie, adică mai rapid ca înainte. Există totuși efecte secundare: 1. MI-AM PIERDUT ARHIVA DE MESS (really sad about this); 2. NU MAI AM SUNET LA COMPUTER... m-am întors în epoca filmului mut (nu vă crizați, nu v-ați molipsit, filmulețul de mai sus e oricum fără sunet, că atîta poate aparatul meu de fotografiat). Chestia pozitivă este că sînt forțată să fac puțină ordine în documentele, fotografiile, muzica ”decupate” forțat de pe C: și puse pe fostul H:, actualul D:, așa am găsit și filmulețul respectiv, m-am amuzat teribil și m-am gîndit că nu se va supăra Arin că îl fac public... :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena