My "Tonsiles" Saga!

Vă amintiți poate povestea cu vizita mea la doctor de săptămîna trecută. Ei bine, are și o continuare... Duminică am luat ultima tabletă de antibiotic (groaznic antibioticul respectiv, nu vi-l recomand călduros, Fromelid îi zice lui), luni încă simțeam că gîtul meu nu este cum trebuie, marți la fel... mă duc să mi se recolteze un exudat faringian, să vedem ce zice... Merg eu la cabinet... nici un cadru medical, pînă la urmă o tanti de pe acolo zice că îmi ia ea proba și să merg cu ea la laborator. Ok... luat probă, mulțumit, merg la laborator, cu antibiogramă durează două zile. Foarte frumos... merg eu ieri după rezultat: negativ! Hmmm... tanti cred că a ghicit dezamăgirea pe fața mea...
- vă doare în gît?
- da, doamnă, mă doare, și după cinci zile de antibiotice!
- ați mîncat azi? (era 11)
- da... :(
- în ultimele două ore?
- nuuuu :)
- bine, vă mai recoltez o dată... vedem, poate crește ceva! vă dau și numărul de telefon de aici, sunați, vă spun dacă a crescut ceva!
(foarte drăguță tanti... și a scotocit temeinic cu bețișorul respectiv în gîtul meu, de credeam că îi fac o bucurie, cu toată mîncarea mea mai veche de două ore)
Azi o sun... bună ziua... sînt eu... bla, bla... a crescut ceva?
- daaa, e gata, puteți veni să luați rezultatul!
- și antibiograma?
- și
Cool! Mă ambalez și plec, nu e departe de serviciu, merg pe jos, cînd ajung acolo, tanti încurcată rău... știți, n-am avut cum să vă sun, am încurcat Cristinele, că mai era una, cu antibiograma făcută, a dvs. nu e gata, da, e streptococ... veniți luni după antibiogramă... îmi pare foarte rău că v-am mai pus pe drum!...
Na... și uite așa, luni merg iar, îmi iau rezultatul și să văd cu ce antibiotic îi dau în cap streptococului respectiv, fir-ar el să fie albastru!
Morala fabulei: nuuu luați antibiotice fără analize prealabile, că le luați degeaba! Luni îmi car și copiii respectivi, să le scotocească și lor prin gît!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena