Fragrances

Cu ce îmi mai ocup eu timpul... primesc newsletter-ul de la kudika și din cînd în cînd îmi mai fac cîte un test. Azi am aflat că mi se potrivește un:

Parfum oriental

Ai o personalitate senzuală și extrem de sofisticată, iar stilul tău de viață reflectă în totalitate pasiunea și, totodată, perfecționismul tău. Adori să-ți manifești senzualitatea puternică în nopțile lungi de dragoste, în care să fii învăluită de un parfum oriental sau chiar afrodisiac. Mizează pe esențele lemnoase de santal și ambră sau note condimentate, regăsite în cantități variabile în parfumuri precum Kenzo Amour, Christian Lacroix Absynthe de la Avon, Alchimie de la Rochas, Shalimar de la Guerlain sau Dioressence de la Christian Dior.


Cum s-ar spune... tantana! Parfumul de ambră mi-a plăcut de mult, chiar mi-am adus esență din Tunisia, iar parfumurile care îmi plac mie sînt: ziua... L'eau par Kenzo (ăstuia i-am fost cel mai mult fidelă... adică de vreo 14 ani), noaptea... Jungle, tot de la Kenzo, Poeme de Lancome și Allure de Chanel (prima variantă).
Și, pentru că la mine, piticii sînt ei albaștri sau de altă culoare dar sînt mulți... aflați că am și o colecție de sticluțe cu pulverizator sau fără (vechi, evident).
P.S. Link pentru doritori: http://www.kudika.ro/quiz/6446

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena