Malena


Azi am tras chiulul la greu... dar am văzut un film frumos și, mai ales, o femeie frumoasă... Monica Bellucci, alias Malena Scordia din filmul lui Giuseppe Tornatore. O mai văzusem în Patimile lui Christos, în rolul Mariei Magdalena, dar nu am remarcat-o atunci, probabil datorită naturalismului excesiv al filmului... se pierdea în mulțimea de scene însîngerate de acolo, plus că filmul fiind cu Maia Morgenstern, mare parte din atenția mea era îndreptată spre marea noastră actriță.
Ce pot să spun despre Malena? Povestea universal valabilă a invidiei și urii contra celui mai frumos, mai altfel, încăpăținarea de a arunca cu noroi în celălalt pentru a te simți tu mai curat. Încăpățînarea de a-l perverti și, o dată ajuns jos... de a arunca cu pietre în el... Malena mai este și ritul intrării în viața adultă a unui puști de 12 ani, descoperirea sexualității, a iubirii dar și a durității și nedreptăților vieții.
Monica Bellucci e de o frumusețe fascinantă în acest film. Afirm asta cu tot riscul de a părea pe invers. E un film construit pentru ea, cel puțin așa l-am văzut eu. Merită văzut.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena