Missing...


Entry for November 18, 2008

Mi-e dor de:
- vizitat Papi la serviciu, să-i povestesc ce "minuni" a mai făcut fi-sa, iubiri imposibile, vise... schițe, design, etc. ... de notat că Papi, atunci cînd trebuia să se întâlnească cu mine în oraș și nu avea ochelarii la el, alegea cea mai ciudată apariție din peisaj... și aia eram, inevitabil, eu...;
- proiectat "casa noastră comună" cu Fofo - casa asta avea întotdeauna grajduri cu vaci, cai, cotețe de porci, găini și alte dobitoace;
- schimbul de timbre cu Cristian (vecinul bunicilor din București), avea întotdeauna cele mai faine colecții;
- un joc de baschet la Școala Sportivă, de genul celui în care am jucat doi la doi, eu fiind singura fată, în echipă cu un tip super fain și mare jucător de baschet... și am făcut un joc "tare";
- înot/scufundări în Egee, Mediterană, sau orice mare cu ape albastre-verzi și faună/floră la care să mă minunez eu cum am nimerit așa în canalul Descoperi;
- prăjit la soare pe nisip (aici mai compensează puțin sauna, că lungită acolo și cu ochii închiși pot să îmi închipui eu orice țărm pustiu...
To be continued...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena