My choices

Entry for January 09, 2009

Recomandările mele pentru ziua de astăzi (și pentru mîine, eventual), într-o ordine absolut aleatorie și care ilustrează perfect că cel mai des mă gîndesc la mîncare... chestia asta am scris-o după ce am văzut ce listă am făcut mai jos:
- cocktail Mai-Tai, în Oldie's, dacă vi-l face Kid, l-au mai scumpit, e 20 RON, dar merită;
- seară artgotică în Atrium, de la orele 17, mîine, de luna asta vor fi doar lunar... http://www.agonia.ro/index.php/press/1817221/Serile_Artgotice_-_10_ianuarie_2009, vor fi și doi invitați surpriză, unul dintre ei, un domn pe care îl apreciez eu mult, scrie proză, și m-am gîndit cu Călin să îl surprindem și pe el cu lecturi din textele sale, mai mult nu vă zic;
- cașcavalul cu usturoi și busuioc de la Delaco;
- pîine cu semințe făcută pe cuptor de lemne în Hozman, sau Hosman, habar nu am cum se scrie, am eu un prieten care are o sursă de acolo;
- shopping la Roma, sîc! (dar ăsta doar de duminica viitoare);
- trandafirii mei cățărători, să mai uităm de frigul de afară.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena