#754, #753, #752

Preambul: mi-a plăcut că am ”scăpat” în postarea precedentă mai ușor de mai multe subiecte, spuneam acolo că îmi bântuie prin cap 757 de gânduri, unul dintre ele (ăsta este mai nou, al 758-ulea) fiind cel de a le lua în ordine inversă și poate în anul 2035 ajung și la #1. Pentru că, voi edita numele gândurilor precedente în mod corespunzător.
#754 - E un gând zilnic: voi ajunge oale și ulcele și nu voi vedea capace de canal aliniate la carosabil! Nu știu cât poate să fie de greu, tehnic vorbind, să ajungi la performanța asta dar sigur este prea greu pentru meseriașii români.
#753 - Și ăsta tinde spre statutul de gând/panică zilnică: dacă am citit eu bine, la Continental se extind spațiile existente și vor mai fi vreo 1.500 de locuri noi de muncă. Puteți să mă numiți frână a progresului dar sunt îngrozită de perspectiva a cel puțin 1.500 de noi mașini în traficul din Sibiu. Nici măcar la 7 și un sfert, când îmi încep periplul șoferistic, nu mai este respirabil, nici în stânga (accesul dinspre aeroport în Sibiu), nici în dreapta (accesul dinspre oraș către Zona Industrială Vest). Dacă n-ar fi fost Maia de dus la grădiniță, de multă vreme eram doar abonată Tursib!
#752 - E mișto când se închid niște bucle și se deschid altele. De exemplu, acum șapte ani de zile, primeam niște vederi cadou de la Li, avusese ea o inițiativă super, Spread Your Love, v-am povestit despre ea aici. Primisem vederi pe care trebuia să le fotografiez cât de creativ îmi dădea prin cap. Mă întrebam în finalul postării ce ar mai urma și că ar fi interesant să le trimit mai departe. Luna aceasta le-am căutat intensiv și fără succes pentru că găsisem exact ocazia potrivită pentru a o trimite una dintre ele. Gretei. Link la blogul ei găsiți și în lista blogurilor pe care le urmăresc. Nu mai știu cum am nimerit prima dată pe blogul ei. Și am rămas. Pentru că scrie frumos. Chiar dacă se luptă tare de tot cu depresia! Depresie din aia de care am aflat și eu citind la ea că nu trece cu: fii zen, gândește pozitiv și pictează unicorni pe asfalt! Urmărind-o și pe fațăcarte, am văzut că, de Ziua Poștei Române (9 octombrie) se gândea să trimită 6 vederi cititorilor ei (cei care voiau, firește, și care îi postau o fotografie cu un cățel, să îi facă ziua mai frumoasă). Cățel nu mai am de multă vreme, am postat o fotografie cu MaTout, pisoiul de anul trecut, nu îl mai am nici pe el, că a evadat fără să se mai întoarcă. 
M-am gândit că, uite, fata asta frumoasă merită o surpriză la rândul ei! Așa că, am pus în funcțiune comportamentul obsesiv/detectiv și i-am trimis o mini scrisoare. 
Mai pe larg: am găsit pe fb unde lucrează, am căutat site-ul firmei și adresa de contact, am meșterit împreună cu Maia o felicitare, am adăugat înăuntru și o vedere cu cățeluși, cam șifonată ea așa, dar în ton cu pasiunea mea pentru reciclare, am timbrat-o și i-am dat-o lui Radu să o pună la poștă. Cum ar veni, a contribuit la asta, aproape toată familia. Îmi pare rău că nu am găsit una dintre vederile de la Li dar, chiar și așa, a fost o bucurie atunci când a primit-o. V-am făcut capturi de ecran cu reacțiile ei.

Comentarii

  1. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    Over 160,000 women and men are trying a simple and SECRET "water hack" to lose 2lbs each night as they sleep.

    It's easy and it works every time.

    Just follow these easy step:

    1) Go grab a clear glass and fill it up with water half glass

    2) And then learn this crazy hack

    and you'll become 2lbs thinner as soon as tomorrow!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena