De-ale fetelor

Florile ei preferate sunt lalelele. Motiv pentru care m-am uitat strâmb la trandafirii primiți la un moment dat de la bărbatul din viața ei. De ziua ei, în aprilie, lalele, evident, pe piață. Cum să nu ții cont de asta?
Acum a fost la mine două zile, de multă vreme n-am mai fost împreună așa, ca în vremurile bune. Sâmbătă am avut jumătate de zi când a avut alt program, am fost la cumpărături cu Radu, când am văzut lalele la cineva pe bandă la Lidl, am plecat rapid să îi iau un buchet.
Ei bine, dacă tot am judecat un bărbat că nu i-a luat florile preferate, ce credeți că am făcut eu cu ele? Le-am uitat în mașină, în spate, am realizat că sunt acolo doar luni, ajunsă la serviciu... ea plecase deja. I-am făcut poză cu florile, i-am spus ”Honey, ți-am cumpărat lalele, astea sunt!” Nu mă așteptam ca după două zile în mașină, cu temperaturile ”blânde” de afară să mai reziste.
Se pare că m-am înșelat, le-am adus în casă, sunt încă vii și frumoase, i-am trimis o nouă poză, cu florile ei de care mă bucur eu. Postarea aceasta reprezintă recunoașterea publică a uituceniei mele. Și un prilej să introduc o nouă etichetă, Honeywashere. Din seria englezismelor pe care mi le mai permit câteodată.

Comentarii

  1. This way my friend Wesley Virgin's story launches with this SHOCKING and controversial video.

    You see, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he discovered hidden, "mind control" secrets that the CIA and others used to get whatever they want.

    THESE are the exact same methods many famous people (notably those who "come out of nowhere") and elite business people used to become wealthy and famous.

    You probably know that you use less than 10% of your brain.

    Mostly, that's because the majority of your brainpower is UNTAPPED.

    Perhaps that conversation has even occurred IN YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head around seven years ago, while driving an unlicensed, beat-up garbage bucket of a car with a suspended license and $3 on his bank card.

    "I'm absolutely frustrated with living check to check! Why can't I turn myself successful?"

    You've been a part of those those types of thoughts, ain't it right?

    Your own success story is waiting to be written. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

    CLICK HERE To Find Out How To Become A MILLIONAIRE

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena