Anotimpurile și igiena

Că tot îmi spunea Silvie că nu mai scriu ce perle scot copiii mei, azi, una proaspătă! După temele la engleză și germană îl chestionam pe Arin ce ore are mîine, ce avea de făcut, ce mai are, etc. Ajungem la subiectul Biologie și cică mîine fac Educație pentru sănătate și le-a dat astăzi de scris o temă... cu ”ce fac igienic în fiecare anotimp”. Mie îmi dădea cu rest așa că am insistat că eu nu înțeleg cum vine asta și îmi arată ce a scris:
”Igiena în funcție de anotimp:

Primăvara
Mă îmbrac cu bluză și pantaloni lungi.
Mă spăl de 2 ori pe zi.
Nu merg în maieu.

Vara
Mă îmbrac cu tricou și pantaloni scurți.
Mănînc ce este rece.
Dorm mai mult.

Toamna
Mă îmbrac cu haine groase.
Mă spăl de 3 ori pe zi.
Dorm mai puțin.

Iarna
Mă îmbrac foarte gros.
Mă spăl cu apă fierbinte.
Nu mă obosesc să mă mai trezesc (hibernez).”

Cică profesoara a văzut chestia asta și nu a zis nimic. Cred că s-a abținut eroic. Pe mine m-a pufnit rîsul. Nu cred că am avut o atitudine responsabilă. Eu știu că e al meu dar nu știu de unde le scoate. Deduc că igiena ține foarte mult de cîte ore dormi. Partea cu spălatul de 2 și de 3 ori pe zi e pură invenție.
Fără nici o legătură cu spălatul lui fi-miu, ”Anotimpurile” lui Mucha, doar pentru că îmi plac:

Comentarii

  1. Perla vine din manualul pe care il au elevii, facut cu aprobarea ministerului. Asa scrie in manual, asa preda si profesoara. Nu conteaza daca e corect sau real, important este ca cineva de sus l-a aprobat

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare! Si fi-tu si Mucha:) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. Valerius, nu am văzut încă manualul, se pare că din cele două ore de biologie săptămînale, una fac educație pentru sănătate.
    Ioana, așa i-aș urma modelul ”igienic” pentru iarnă... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Valerius aș vrea să citesc cartea aia despre care vorbesto

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă ai avut probleme financiare, atunci este timpul să zâmbești. Trebuie doar să îl contactați pe domnul Benjamin cu suma pe care doriți să o împrumutați și perioada de plată care vi se potrivește și veți avea împrumutul dvs. în mai puțin de 48 de ore. Am beneficiat doar pentru a șasea oară de un împrumut de 700 de mii de dolari pentru o perioadă de 180 de luni, cu posibilitatea de a plăti înainte de expirarea termenului. Faceți legătura cu el și veți vedea că este un om foarte cinstit, cu inimă bună. Acest e-mail este lfdsloans@lemeridianfds.com, iar numărul său de telefon WhatApp este + 1-989-394-3740

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2