Suport de creioane din carton reciclat

La un moment dat a vrut și Arin blogul lui, are două postări pe el. Am ezitat acum dacă să postez proiectul lui pe blogul meu sau acolo. Până la urmă am ales blogul meu pentru că și dacă aș fi postat eu pe blogul lui, tot n-ar fi însemnat că se ocupă el.
Sunt extrem de mândră de ce a făcut, avea de realizat un proiect pentru biologie, ceva din obiecte reciclate. Nu știam ce face, până la urmă, a decis să nu se complice și a ales cartonul, făcând acest suport de creioane din niște coperți ale unui caiet vechi. 
Chiar dacă nu este nemaipomenit de finisat mi-a plăcut pentru stilul arhitectural și mă gândesc că, poate nu se gândește chiar aiurea de când era prin școala primară să dea la Arhitectură. Știu că are talent dar rămâne de văzut în ce măsură se va mobiliza pentru studiu aprofundat în domeniu.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena