Cenuşăreasa

Mai ţineţi minte din poveste cum este forţată Cenuşăreasa să aleagă boabele din cenuşă? Cam aşa şi eu ieri. Ştiindu-mi pasiunea pentru recuperat/refolosit mărgele din şiraguri şi bijuterii deteriorate, o colegă de serviciu mi-a făcut bucuria de a-mi aduce o pungă plină de asemenea accesorii.
Sinceră să fiu, nu m-aş fi apucat de sortat la ele chiar ieri, plănuisem să profit de absenţa Maiei pentru a vedea o emisiune sau un film la TV. Se pare că Universul îşi dorea altceva pentru mine, am rămas ieri fără cablu şi internet din cauza unei defecţiuni remediate doar astăzi. Aşa că, m-am instalat cuminte la măsuţă în sufragerie (cu televizorul stins în fundal) şi am organizat ghemotocul colorat. Deabia aştept să le şi folosesc în brăţări (poate şi şiraguri), în mintea mea deja se perindă combinaţii posibile.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena