Desuet

Din ciclul țara arde și babele visează muzee... chiar mi-ar plăcea un muzeu al industriei în halele Independența. Treceam acum trei zile pe acolo, împingînd la cărucior, l-am văzut pe posesorul bicicletei și al sticlei de lapte, aduna iarbă sau urzici din iarbă, mi-a fost jenă să privesc insistent. Combinația de cenușiu, albastru, verde mi s-a părut atît de frumoasă în aerul clar de după ploaie încît nu m-am putut abține să fac o fotografie pe furiș și grăbit cu mobilul, sînt surprinsă că totuși a ieșit cumva.

Comentarii

  1. din câte ştiu, a fost un proiect care a picat la limită(limită întreţinută de cei care l-au trântit, se pare)
    da, acolo ar fi foarte potrivit un muzeu tehnic, au spaţiu şi au şi ce expune.
    plus ca Sibiul ar merita, pe lângă muzeul Astra care e majoritar românesc, un muzeu al meşteşugarilor şi al industriaşilor saşi, care au făcut de fapt Sibiul. Sunt istorie

    RăspundețiȘtergere
  2. Știu că a fost un proiect și mai știu că, pînă la muzeu al industriilor avem atîtea alte bube dar na, mai visez și eu...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena