Homemade Burrito

Dacă ați fost în centrul Sibiului în ultimele zile ați remarcat chioșcurile amenajate acolo pentru cea de-a doua ediție a Festivalului de Bun Gust. Am stat la mesele de acolo joia trecută, în ziua deschiderii. Atunci am și mîncat ceva, nu foarte inspirată în alegerea mea, de la standul cu bucătărie indiană: orez indian cu curry, foarte uscat și destul de fad și samosa, un fel de foetaj cu umplutură din piept de pui (cred că era dat pe răzătoarea mică, era puțin al naibii puiul) și ăsta uscat. Ce am apreciat din experiența asta au fost poveștile de la masă, în familie și muzica grecească ce mi-a acompaniat ieșirea din piață, combinația ei cu mersul meu pe bicicletă și cu un apus de genul celui surprins aici de Cornel Moșneag.
Sîmbătă am trecut din nou prin Piața Mare iar iubilubi era tentat de ceva de la bucătăria mexicană. Ne-a trecut rapid cheful de orice încercări culinare atunci cînd l-am văzut pe un nene de la standul respectiv, cu mîinile pînă la cot băgate într-o găletușă de plastic din care scotea legumele feliate, evident fără mănuși și le mai și bătătorea frumos pe o tavă. Am zis yak, pas și am concluzionat că mîncăm acasă.
Pentru că iubilubi e și pofticios și master chef n-a putut lăsa lucrurile așa și ne-am oprit la Billa de unde am achiziționat cele necesare pentru un Burrito de casă: lipii, carne de pui, fasole roșie. Aveam acasă cartofi, morcovi, salată creață, ceapă, condimente. Nu vă pot descrie procesul de fabricație pentru că, din nou, nu am participat la el, știu că presupunea prăjit niște ingrediente, împachetare în lipii, lipire cu ou și prăjire, plus un sos pentru salată. Copiii au avut varianta cu umplutură ”decît” cu cartofi prăjiți, pui și cașcaval. Ce vă pot spune este că a fost delicios, cu siguranță mult mai bun decît ce era în piață!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena