FANTASY ALPEN TOERRALLY 2013 - cu mașinuțele la plimbare

Au trecut aproape neobservate prin oraș. Trecătorii din zonă s-au bucurat de ele, media cred că era ocupată cu evenimentul muzical din Piața Mare și oricum, raliul mașinuțelor de epocă pare un eveniment discret și exclusivist. M-am străduit să înțeleg ceva de pe site-ul Fantasy Alpen Toerrally. Se pare că traseul din acest an este Viena - Budapesta - Hajduszoboszlo - Sibiu - Szeged. Astăzi vor fi pe Transfăgărășan și s-ar putea să îi mai vedem diseară în Sibiu. 
Am ajuns să le văd din întîmplare în parcarea hotelului Continental Forum. Chiar și pe mine, cea care recunoaște o mașină ca fiind o chestie cu patru roți și volan, m-au impresionat, aveau niște linii și detalii superbe. Nu știu cît sînt de valoroase sau de vechi (am văzut Jaguar, Morgan, Austin Healey), nu știu nimic despre performanțele tehnice dar frumoase sînt cu siguranță.
M-au distrat cîteva dintre datele din fluturașul informativ de pe site, din cîte am înțeles eu de acolo, adresau întrebarea dacă este riscant sau nu în România și îi avertizau pe șoferi că întîlnirea căruțelor trase de cai pe drumurile naționale este ceva perfect normal.
Sper să ajung să le revăd astăzi, a fost greu să le fotografiez parcate, de aceea m-am concentrat pe detalii. Noroc cu Pixie!


Comentarii

  1. Salut și mulțumesc pentru apreciere! Ți-am vizitat blogul și am văzut că avem filme preferate comune :) Toamnă frumoasă și ție!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena