vineri, 11 ianuarie 2013

Prima bicicleală


După ziua de ieri care, fie vorba între noi, mi s-a părut înfiorător de geroasă, astăzi zici că venea primăvara. Păstrînd proporţiile, a fost mult mai cald, suficient cît să mă încumet să o scot pe Cora din hibernare! Am convins şi unul dintre copiii familiei să mă însoţească în oraş pe două roţi, pentru prima ieşire a anului. Arin a pedalat mai greu, pînă am ajuns la Explorer să îi umfle Cristi roţile. Premiul pentru curaj şi spiritul sportiv: ciocolată caldă cu frişcă!
Constatări personale: faimosul dicton "iarna nu-i ca vara" se aplică oricînd şi oriunde! Mai ales în cazul noroiului şi grămezilor de gheaţă neagră încă existente pe porţiuni din pista de biciclete. Motiv pentru care am folosit ocazional şi trotuarul!

2 comentarii:

  1. Ce bine de astia de stiti sa mergeti pe doua roti!De fapt, eu nici pe patru nu stiu, noroc ca ma tin inca picioarele:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Una peste alta, mersul pe jos este foarte ok! Pe două sau pe patru roţi ajungi doar ceva mai repede la destinaţie. :)

    RăspundețiȘtergere

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service