Kamasutra - take 2

Eu şi curiozităţile mele fotografice... Cum puteam să ignor, în timp ce făceam gramatică cu Radu, chestiile astea două, de fapt doar una plimbîndu-se cu cealaltă atîrnată de ea? Recunosc că iniţial am gîndit ceva de genul: phiii, ăla micu a murit Captivus... de cînd i-am deranjat eu data trecută (că părea cam uscat, copiii au crezut că gîndăcelul mişcător tocmai îşi schimba "pielea")! Cînd am văzut şi că se învîrt două furnici în jurul lor şi că încearcă să facă consumaţie, am gîndit că astea îi vor mînca pe unul de viu pe celălalt de mort şi am zis să îi despart, măcar unul să aibă şanse. Na, cu două beţigaşe, am tras de unul, am tras de celălalt... plici, poc, s-au desprins... ŞI AU FUGIT FIECARE ÎN TREABA LUI! Ca să vezi, nu era mort! Iar am reuşit să stresez vieţuitoarele conlocuitoare!

Comentarii

  1. Aia daaa,nici pe spice channel n-am vast asa inovatii,tre sa incerc si io...cu doi gandaci(punandu-i in pozitie si nu despartindu-i ca tine)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dane, cred că ar trebui să fac un workshop în grădină! Îţi păstrez un loc! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena