Din seria: Vreau să ştiu!

1. Cînd se va opri ploaia? Nu că nu m-aş bucura de irigarea naturală a grădinii mele dar mi-e tot mai groază de cum voi face faţă buruienilor bine "hrănite" plus că mi-e dor de modul şopîrlă!
2. Ce se întîmplă în clădirea Tribunalului de pe Victoriei? Am înțeles că se renovează dar acum ceva vreme m-au frapat grămezile mari de pămînt scoase afară pe geamurile laterale de la primul nivel de către niște oameni lopătari. Fac parcare subterană cu lopata?
3. Cînd "tătucul Sibiului" zîmbeşte de pe afişe şi zice că "Faptele vorbesc!" se referă la mizeria şi praful din tot oraşul? Un pic spălate de ploaie? La străzile spoite cu un asfalt de-o iarnă? La cele cîteva care se reasfaltează la nesfîrşit... propun ateliere de lucru pentru asfaltatorii vieţii, poate rezistă şi drumurile alea ceva mai mult de o panglică inaugurală şi cîteva flash-uri! N-am crezut că voi ajunge să spun asta dar Bucureştiul, aşa cum l-am văzut imediat după Paşti, era super curat! Inclusiv în zona periferică unde stă unchiul meu, pe străduţele mici, ASFALTATE şi alea! Am mai scris despre strada Poştei, vă mai spun despre pasajele centrale, despre străzile din cartierul meu de pămînt şi cu cratere, despre sindromul deşertic ce mă apucă atunci cînd nu plouă şi se ridică praful peste tot!
4. Marcajele de pe drumuri se fac cu tempera? Sau, cît ar trebui să dureze vopseaua cu care se trasează benzile (inclusiv cele care delimitează "pista" pentru biciclete)? Oare ar trebui încercate şi acuarele, vopsele acrilice, guaşe? Sau, trebuie să trăiască toată lumea şi să plătim la nesfîrşit aceleaşi lucruri?

Comentarii

  1. Nu esti cam pretentioasa? Ai 4 puncte, iar cele doua din urma sunt un Fratii Karamazov

    RăspundețiȘtergere
  2. Monika, ce să fac, dacă mă roade curiozitatea? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Offf si eu zic ca esti cam curioasa, incerc sa-mi dau cu parerea.
    1.Se va opri clar intr-o zi cu soare, sefu zice ca pe sambata.
    2.Chiar ar fi nevoie de cateva locuri de parcare in zona Tribunalului si n-ar stica una subterana, dar stiind ca la subsol a fost o inchisoare (sper sa nu ma insel) poate sapa de pe acum cate un tunel - doua sa-i ajute pe viitorii detinuti.
    3.Pe mine ma enerveaza ca "tatucul Sibiului" nu si-a permis o sesiune foto => implicit alte afise pntru noua campanie, cat despre strazi asfaltate as vrea ca noul primar (oricare ar fi) sa nu ma mai bazaie cu Calea Turnisorului, sa o asfalteze cum vor.
    4. Pe acelasi motiv ca la 2 si 3, e criza deci sapa la lopata, e criza folosim afisul de acum 4 ani ca merge, acum folosim vopsea ieftina si/sau mai investim ceva bani peste o perioada sa ne mai intre si noua (cei care se ocupa de marcaje+primarie) un ban in plus...ca vine Craciunul.

    Poti ignora romanul meu, azi m-am simtit prea bine desi vremea asta duce a toamna si nu-mi place deloc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nicolle:
    1. :) Ok, mai am răbdare o zi...
    2. Ha, la ideea cu tunelul pentru deţinuţi nu m-am gîndit!
    3. Pe mine nu mă enervează asta, mă enervează tupeul unui om căruia "i se rupe" de tot pentru că ştie că nu poate pierde! Chiar n-avea nevoie să investească bani în publicitate electorală, sînt încă destui aplaudaci.
    4. Vopseaua ieftină se foloseşte dinainte să dea criza, deşi, aş pune pariu că în scripte nu e deloc ieftină, doar rezultatul pe asfalt este aşa!
    Apropos de vremea de toamnă, la asta m-am gîndit şi eu astăzi, că am avut vară primăvara, toamna cînd ar trebui să înceapă vara, la vară mergem la schi!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Posibil, tot mi-am propus sa ma apuc de ski, n-as mai avea nicio scuza. Cat despre Mister JK no comment.

    RăspundețiȘtergere
  6. cu buruienile habar n-am, mai mult decat sa-ti faci timp sa le starpesti imediat ce poti calca prin gradina fara sa te umpli de noroi pana la... ; apoi, cand se usca pamantul, stii prea bine cum e :)
    da' ce te faci cu l'invasion d'escargots? sa iei mult unt!

    de JK* nu pot zice nimic, ca votez in Cisnadie, unde tocmai ne-am trezit ca sasul local nu mai candideaza, si parca as face ceva sa iasa acolo cineva cunoscut; totusi, JK? sper ca exemplul pe care o sa il dea cu promisa amenajare a cartierului Vasile Aron si ceea ce banuii eu ca o sa se intample in zona Turnisor-Ogorului, sa dea sperante ca de vor face mai multe decat intre timp eterna fixatie pe centru(cum zice Baga). iar pe strada ta vin eu cu banner sa va ingroape si sarmele, atunci sa vezi perspective dupa asfaltare :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Mijuuu, tu îmi vrei răul! :)) Vrei şi şanţuri pentru sîrme acum?
    Les escargots sînt bine, mersi, ieri am aruncat o mică "recoltă" la container. Nu de alta dar sînt supărată foc pe ei, că mi-au ronţăit toată salata creaţă din seră.

    RăspundețiȘtergere
  8. din nefericire, cu ploaia e mai greu de rezolvat decat cu primaria si cladirile... cum ca pe oameni ii mai poti imblanzi, dar natura asta... se revarsa peste noi, cand cu capuse, cand cu picaturi de ploaie...
    citisem despre o avertizare pana duminica, la 20, furtuna si ploaie... a zis cineva ca are programata o iesire in aer liber? pofta-n cui ca pleaca la vanat capusele si nu vreti sa va viziteze corpul, pentru a deveni muzeu!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena