Introducing: CORA

După cum se vede, am cam șomat pe blog. Mi-am tot propus să scriu dar îmi lipseau ori timpul, ori energia să o fac.
Nu știu dacă voi face un rezumat într-o singură postare sau vor fi mai multe.
În primul rînd: AM BICICLETĂ!!! Nu vă mai plictisesc cu motivele pentru care am rămas fără, important este că am din nou! Este prima pe care am simțit nevoia să o botez, o cheamă Cora! Cineva m-a întrebat astăzi de ce are nume de cîine. Uite așa, pentru că am dat mai departe numele singurului cîine pe care l-am avut, Cora, un Schnautzer uriaș, ce mi-a fost tare drag, a stat cu mine 10 ani, și bicicleta asta îmi place, așa că... s-a pricopsit cu nume! Ce îmi place cel mai mult la ea? Veți rîde de mine, nu e vorba despre nici o chestie tehnică: îmi plac pedalele, că sînt din metal și par foarte robuste, și manșoanele cauciucate de pe ghidon... sînt gri și moi și plăcute la atingere! Așa... ca pentru mine!
Cora și cu mine am dat o tură de oraș miercuri seara, să o prezint lumii... semi spălată și neunsă! Nu știu cine a simțit nevoia mișcării feministe dar e clar că nu e pentru mine! Asta pentru că sînt anumite lucruri pe care NU vreau să le fac, pe care mi se pare că scrie mare: TREABĂ DE BĂRBAT!!! Cum ar fi curățatul și unsul lanțului de la bicicletă și reglatul la ce mai trebuie pe acolo, lucruri pe care nu am vrut să le cunosc. Și pentru că nici unul dintre cei pe care i-am sunat, nu erau disponibili atunci, Cora a văzut orașul cu un oarecare scîrțîit, cu care am putut să mă obișnuiesc.
Noroc că vineri a fost Masa Critică și obligat, forțat, Cristi a trebuit să se ocupe de ea! Bineînțeles bodogănind că uită-te și tu, cică ăsta e spălat de bicicletă!!! și aici de ce n-ai dat cu o cîrpă? și... noi, bărbații trebuie să facem toate treburile murdare... :)) EVIDENT!
A fost tare drăguț ieri, la Masa Critică, am scăpat doar cu cîțiva stropi de ploaie în Piața Mică, înainte să plecăm pe traseu. Eu propusesem unul nou, l-am adaptat pe parcurs și a ieșit tare bine. Cu cîteva nebunii... cum ar fi turele din giratoriile Mihai Viteazul - Calea Dumbrăvii și Mihai Viteazul - Iorga. Sper că nu am supărat multă lume, a fost foarte fain! Ca străzi noi pe traseu: Moldoveanu, 9 Mai și Calea Dumbrăvii pe sensul Zoo - Mihai Viteazul 9 Mai e uimitor de necirculată, am prins acolo niște nori superbi... Doru a prins puțin mai încolo un alt gen de peisaj... de sub pasarela pentru Feeric Fashion Show... :) că erau repetițiile în plină desfășurare...

Comentarii

  1. Sa stapanesti/folosesti cu placere noul membru al familie, zis si Cora!!!
    Recunosc, in prima faza am crezut ca ne povestesti ceva despte magazinul ala.. Blonda de mine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lillee, mulţumesc! Hihi... nu mi-a trecut prin cap faza cu magazinul... poate dacă se va deschide şi la noi. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena