Inaugurare pe două roți

Fără multe claxoane, dar cu polițiști plasați strategic și cu codița de reprezentanți media, primarul Johannis a inaugurat astăzi, proaspăt trasata pistă de pe Bd. Spitalelor, Calea Dumbrăvii, plus bucățica reparată de pe Școala de Înot. Pe principiul venit, pedalat, zîmbit la camere, socializat aparent cu bicicliștii conlocuitori, plecat! L-am întrebat dacă va veni și la Masa Critică, a zîmbit diplomatic și a amintit ceva de masa proprie, cred că nu s-a prins la ce făceam referire dar l-a lămurit Andrei și... tot diplomatic, ne-a lăudat inițiativa!
Am bifat și chestia asta și, dacă tot am renunțat la bazin pentru ea, chit că eram îmbrăcată nesportiv și încălțată în balerini, am făcut și o tură rapidă pînă la Cisnădioara. Asta a fost chiar foarte frumoasă, am tras puțin de mine, mi-a plăcut mult aerul înserării, mirosurile și sunetele pădurii și ale cîmpului!
Later Edit: Cred că PR-ul lui Herr a făcut ceva vrăji că nu pot nicicum să încarc pozele de astăzi pe fațăcarte. Așa cineva...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena