Case bîntuite?

Sînt puţine casele din Sibiu despre care să pot spune că îmi sînt dragi. Zilele trecute m-am bucurat că pot să o revăd pe una dintre ele. Avantajele mersului pe jos... Mi se pare neschimbată din vremea în care treceam zilnic pe lîngă ea, în drumul meu spre sau întorcîndu-mă de la liceu. N-am reţinut numele actual al străzii, înainte se numea Lili Paneth.
Casa asta m-a fascinat întotdeauna, poate şi pentru faptul că pare tot timpul nelocuită. Da, acum apare şi o maşină în cadru, dar şi aşa... tot n-am văzut niciodată oameni aici.

Comentarii

  1. Buhuhuuuu, imi plac astfel de povesti. Mai vreau poze cu case vechi. Poate pui si povestile lor. :D Te roooog.

    RăspundețiȘtergere
  2. strain: nu va suparati, strada lucian blaga?
    orin: nu stiu, nu-s din sibiu, is din turnisor

    c'mon cistinoooooooo, sa nu stii numele strazii?

    RăspundețiȘtergere
  3. Lillee, mă pui în dificultate acum... va trebui să caut o poveste pentru casa asta, în caz că există una. :)
    Băgă, m-ai prins nepregătită aici! Şi, ce-aveţi toţi cu satul meu? Oricum, la cum arată strada mea, nici măcar la sate nu se încadrează, eventual la zone bombardate din Afganistan, era să zic Bosnia dar acolo am fost şi au nişte drumuri trăznet, despite the war.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena