AIKO

Mai mult ca sigur credeţi că m-am dilit că îmi fac tot soiul de teste din alea tîmpiţele de pe Kudika. Aţi fi surprinşi că sînt totuşi selectivă, nu le fac pe toate. Dar, mi s-a părut interesant să îmi aflu numele japonez. Asta că tot citesc iar Yasunari Kawabata, acum Ţara zăpezilor, după Vechiul oraş imperial. Şi mai am pe birou în aşteptare şi Ultimul samurai, filmul cu Ken Watanabe şi Tom Cruise. Deabia aştept să îl revăd... pentru florile de cireş şi pildele de acolo şi pentru cît o să plîng cu siguranţă la final...
Să nu uităm rezultatul testului:

Comentarii

  1. ca veni vorba de Kawabata, am inceput sa citesc "O mie de cocori" - prima mea carte de acest autor. Descopar deci o alta cultura cu tot cu relatiile lor adultere (si imbarligate pe deasupra!) O recenzie exhaustiva doar cand termin cartea :))))

    Aiko - frumos! si ti se potriveste descrierea

    RăspundețiȘtergere
  2. Aştept recenzia, chiar sînt curioasă. Lumea lor e super diferită de a noastră, ar trebui să citeşti Vechiul oraş imperial, e cea mai faină pînă acum pentru mine.
    Dacă îţi faci şi tu testul, avem un set nou de apelative! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena