Lady in Red...

... am fost ieri, la petrecerea de 8 martie organizată la Ibis! Normal că am început în stilul meu caracteristic... adică am călcat într-o lumînare aprinsă! Era frumos decorul, cu lumînărele pe jos, ca un culoar în capătul căruia erai întîmpinat de GG şi un pahar de băutură (kir sau chir royal, sigur mă va certa că habar n-am cum se scrie). Aşa că am continuat seara cu motive cerate pe pantoful şi ciorapul din piciorul drept... c-aşa-i în tenis! Andreea îmi spusese să am grijă dar eu... Batman, Batman... cu ochii la ea, graţioasă şi cu capul în nori!
Pe lîngă papa bun ca de obicei, au fost tot felul de surprize! Actorul Florin Coşuleţ a adus un elogiu femeii printr-un montaj de versuri, replici din piese, bancuri... întrerupte constant de mai multe tanti cu alte idei la ora aia! Au fost şi dansuri latino, ca să facem cinste numelui petrecerii, cu trupa de dans Ritmic, Laurenţiu şi Claudia, însoţiţi de două perechi, dintre care pot spune că la masa la care am stat Cosmin a făcut furori! După care... Zumba! Cam greu pe tocuri partea cu zumba, ultimele trei melodii am abandonat pantofii cu toc şi ce biiineee a fost! Aşa... în avanpremieră pentru ziua de astăzi, ora mea săptămînală de zumba la sală.
La tombolă n-am avut noroc de şerveţele, bilete la teatru sau vouchere la un salon de cosmetică sau de cazare la hoteluri din lanţul hotelier Accor. Dar, am primit o floricică şi o cartelă Vodafone! Şi, mulţumită Andreei, prăji pentru ai mei copii!
Ştiu că n-are nici o legătură cu muzica latino dar la melodia asta mă gîndesc întotdeauna cînd aud de "Lady in Red..."
Chris de Burgh - Lady In Red

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

  1. Cineva chiar s-a distrat pe cinste :) Bravo tie :)
    Sper ca t-ai recuperat pantofii la plecare :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Distrat... recuperat pantofi, totul regulamentar! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena