Eye in the sky...

Ştiu că fiecare dintre noi vedem altfel ceea ce este în jur, ţin minte şi acum o definiţie a artei aflată în liceu de la mama Cătălinei, profesoara noastră de stenografie: "arta este copia copiei realităţii"... pentru că fiecare avem realitatea noastră individuală, copie a realului absolut. Lumea mea este foarte mult legată de cer... îl privesc zilnic, iubesc spectacolul norilor, culorile şi formele mereu altele. Nu mă satur să le fotografiez, aşa că aveţi parte de două imagini surprinse în dimineaţa aceasta. Şi pentru că, imaginea îşi revendică uneori muzica potrivită, de atunci melodia care mă bîntuie este asta:
ALAN PARSONS PROJECT

Asculta mai multe audio diverse

"I am the eye in the sky/Looking at you/I can read your mind/I am the maker of rules/Dealing with fools/I can cheat you blind/And I don't need to see any more/To know that/I can read your mind I can read your mind..."
I love you, wherever you are! And miss you! Forever!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena