Vive la France!...

A fost ziua Frantei, unul dintre putinii ani in care am tinut minte cind este! Asta pentru ca de ieri am avut tema de casa (mai precis a avut verisoara mea, careia ii multumesc inca o data) sa gasesc muzica frantuzeasca pentru fundalul sonor "Chez Ibis Sibiu". Misiune indeplinita!
Am ramas cuplata pe asa ceva si astazi, cind am ascultat cu drag Jacques Brel, plus ca am regasit o draga melodie cintata de Alain Delon, e drept ca in engleza, dar este una dintre cele care imi placeau mult in adolescenta, avea tatal meu o sumedenie de casete!
Revenind la Ibis, am fost invitati la cina de catre Gabriela, pentru a gusta din minunatiile pregatite pentru meniul special de Ziua Frantei! Normal ca va fac putina pofta cu "Salade Nicoise" si "Magret de canard aux pommes mousseline"! Arin a tinut sa remarce ca "piureul asta este mai bun decit al tau, mama!... Ce sa mai pot spune... era mai bun! N-am putut sta si la "Tart Tatin" pentru desert, dar o gustasem deja cu alta ocazie.
Morala fabulei: dupa tot deliciul si rasfatul respectiv sint ca o balenuta esuata... se impun masuri sportive de urgenta!!! :)
Trebuie sa il ascultati si pe Alain Delon:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena