Into the sunset...

Pe cit posibil, incerc in ultima vreme sa fac cite o tura cu bicicleta in weekend. Chiar daca traseele se repeta, cerul reuseste sa fie intotdeauna altul. Stiiiuuu... eu si pasiunea mea pentru cer si nori!!! :)
Ieri, dupa lenevit in gradina si gratarel cu Andreea (care a facut un super bait pentru carnea de pui, cu miere, condimente de tot soiul, usturoi si nu mai stiu ce era pe acolo...), ne-am mobilizat totusi pentru a merge la Cisnadioara.
Am mers pe varianta Sibiu-Cisnadie-Cisnadioara-Sibiu. La Cisnadioara am facut o scurta oprire pentru inghetata, am socializat cu catelul care poftea la inghetata noastra, capra aia nu stiu daca si ea poftea dar, a incercat sa ne atraga in tot felul atentia. Ca progres biciclistic, m-am incapatinat sa merg doar cu foaia mare, pe toate pantele, si acum, genunchii mei imi cam spun ca parca nu era cazul... Dar, miine e luni si daca e luni e Reflexo-vital... si ma mai repara Alin!
Normal, am facut multe fotografii cu cer si nori, va arat si voua citeva, am prins un apus superb, s-a lasat cu un photo-shooting pe marginea drumului, unde Alexandru a avut ocazia sa testeze imaginea fotografica a "La vie en rose"... Noi si apusul fotografiat prin lentila ochelarilor lui de soare...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

România pumnului în gură

Anotimpurile și igiena

Țara asta nu mă/ne vrea!