Lacustra cu melci


Dupa titlu va dati probabil seama ca e vorba despre apa! M-am saturat deja de ploaie! Desi a inceput doar azi, parca tine de zile in sir! Cum eram destul de pleostita cind m-am intors de la serviciu m-am gindit ca o inspectie in gradina, pe ploaie, nu mi-ar strica... mai vad si eu cum creste iarba! Si asa am ajuns in sera... aici, chef domne!!! Melci peste melci, fiecare cu treaba lui, misunau ca potirnichile (cu exagerarea de rigoare, ca nu era nevoie de vitezometru). Pe principiul ca "sa moara si capra vecinului!!!", le-am intrerupt distractia si i-am colectat intr-un recipient (a se citi ghiveci) dupa care au luat calea containerului! Inclusiv cei doi antrenati in activitati subversive acolo... daca tot vor sa se pupe, s-o faca si la recluziune... :)) Ok, recunosc, nu trebuie sa o spuneti... am fost reeeaaa!!! Nu stiu de ce se spunea la un moment dat ca melcul de gradina e pe cale de disparitie, o fi la mine ultima lor scapare si eu ii trimit in exil???

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena