Credeți în coincidențe?

Mi s-a întîmplat de două ori într-o săptămînă să am parte de ele: prima dată în duminica Paștilor, mergeam pe Negoiu și am trecut pe lîngă casa unei vechi și bune prietene, plecată de ani de zile în LA, mă gîndeam la ea (și la chefurile din podul casei :)) Ajung acasă, deschid facebook-ul... cine este prima persoană care îmi scrie pe chat??? Chiar ea!
Sîmbăta asta, la grătar, încep să fredonez un refren... Violeta duce... găleata la gunoi... Costin o preia imediat... că știa tot refrenul, mă contrazic puțin cu cine o cînta, că eu ziceam că Timpuri Noi și el nu, că Sarmalele Reci, avea dreptate el! În fine... ce melodie îmi cîntă mie pe Guerilla, noaptea, cînd mă întorceam din Oldies? Evident... Violeta... prima dată cînd o aud pe postul meu preferat și exact în aceeași zi... (sursa foto, am pus-o totuși pe tanti, în ciuda bustului care nu îmi place, pentru că era singura care se potrivea așa bine cu versurile).

Comentarii

  1. eu cred in coincidente, clar. sper doar sa fie de alea gen "gand la gand cu bucurie"

    merci de violeta ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena