Bronz de tractorist...

Cam cu asa ceva ma pot lauda acum, dupa prima iesire cu bicicleta de anul asta (cred ca am mai fost o data cu picii in ianuarie, dar nu se pune, ca a fost doar pe cimpul din capatul strazii mele)! Initial ne propusesem ca destinatie Sadu, unde se dadeau cu caiacele niste prieteni de-ai lui Seba. Plus ca trebuia sa fim patru, dar, pentru ca Andreea facuse pana, ea si Doru nu au mai ajuns! Dar, prin Cisnadie, ne-am cam lenevit, plus ca batea cam tare vintul si mie imi era cam tirsala de drumul inapoi din Sadu, ca acolo se urca doar... pe o lunga portiune!!! Asa ca excursia noastra, la orele amiezii si fara protectie solara... a fost pe traseul Sibiu - Cisnadie - Cisnadioara - Sibiu, iar bratele mele arata tare interesant, cu cite o fisie rosie, fain bronz mi-am tras... :))) Dar a meritat, imi lipsea mersul pe bicicleta!

Comentarii

  1. Super frumos. Bronz de tractorist :)) E bine ca il ai si pe ala...eu stau la mare si nu ma pot lauda nici macar cu atat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai sa vezi... ca intre timp mi-am vazut si nasul in oglinda... :))) Pot juca in "O scrisoare pierduta"... eu cu cine votez??? hic!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))

    mai biciclesc si eu din cand in cand si cele mai mari probleme le am cu... saua :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uuufff... şi eu, cu tot cu pantalonii cu pernuţă!!! Să facă bine să inventeze ceva mai bun pentru noi! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena