UP

Citeam ieri despre filmele de animație și cum ne fascinează în egală măsură, adulți și copii. Adevărul este că, la producțiile de gen din vremea noastră, la cît sînt de bine realizate, nu ai cum să nu te uiți, cel puțin în cazul meu, cu mare plăcere! Mi-a plăcut la nebunie Ice Age (încă nu am văzut partea a treia - bad me!), Madagascar, am plîns la Wall-E, chestii de genul... În ultima vreme am văzut Prințesa și Broscoiul și astăzi, Up!
E foarte frumos, și copiii mei au fost fascinați, au trăit alături de mine povestea bătrînelului ce își ia zborul cu casa purtată în aer de mii de baloane colorate, spre a-i împlini visul soției sale, cel de a ajunge în America de Sud, la Cascada Paradisului. Nu mă mir că Pete Docter și pelicula sa animată (Up) a cîștigat premiul Oscar anul acesta pentru Cel mai bun film de animație! Eu vi-l recomand cu căldură! Pentru copiii din noi! ;)

Comentarii

  1. De doua ori am incercat sa-l vad si am adormit :) Mai am un pic si voi reusi :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Up e la mine in stand by de ceva vreme
    s-ar putea sa astepte venirea piticilor din uk ;) safacem o vizionare de aia in familie, you know how

    RăspundețiȘtergere
  3. Lillee, keep on trying! ;)
    Miju, păi cum, tu mi l-ai dat și nu l-ai văzut? Oricum, mulțu mult!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena