Toate drumurile duc la...

Mi-am tot propus să scriu ceva despre Roma și habar nu am cu ce să încep, e un oraș care mă fascinează tot mai mult, știu că nu am apucat să văd, să cunosc decît o parte din el, probabil că mă voi întoarce acolo (am mai aruncat un bănuț în Fontana di Trevi, să mă asigur ;))
Dintre lucrurile noi, văzute anul ăsta, mi-a plăcut mult Panteonul și piața din fața lui, Piazza di Pietra, Palatul Prezidențial (sau Quirinal), vederea asupra Pieței Spania, de la Trinita dei Monti sau apusul deasupra Forului Roman. În top rămîne oricum Bazilica San Pietro, unul dintre cele mai dragi locuri mie, e o atmosferă aparte acolo, plus că aici se află una dintre statuile mele preferate, probabil cea mai celebră dintre cele trei Pieta ale lui Michelangelo! Specială este și viața din Piazza Navona, un loc care aduce cumva cu Montmartre, cu o sumedenie de artiști ambulanți, graficieni și pictori.
Și pentru că în continuare nu am inspirația necesară, m-am gîndit să adun cît mai multe imagini într-unul din clasicele mele colaje, parcă le-am rărit în ultima vreme! :)

Comentarii

  1. da, asteptam colajul foto, ca o cronica a ceea ce-ati facut prin Roma.

    vreau sa vad si varianta facuta la >30 de grade :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Lillee, chiar a fost! ;) Miju, variantă din aia nu am! :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena