Sud Est 24 - 7 Maraton fotografic

În caz că ați uitat, vă aduc eu aminte acum că mîine, 13 martie, orele 18:00, la Centrul Cultural Habitus, va fi prezentarea proiectului Sud Est 24 - 7 Maraton fotografic, la care am participat și eu în urmă cu ceva vreme. Am avut atunci de ilustrat, în termen de 24 de ore, pe o vreme cam nașpa, 10 noțiuni: casă de vis; Atenție!; utopia; oraș, țară, rîu; tempo; legătură; deschis; ordine; ”german?” și Made in România.
Maratonul fotografic a avut loc simultan în șapte orașe din sud-estul Europei: Banja Luka/Bosnia-Herțegovina, Sibiu/România, Osijek/Croația, Pecs/Ungaria, Pristina/Kosovo, Ruse/Bulgaria și Skopje/Macedonia.
Fotografiile de la Sibiu au fost jurizate de fotografii Silvana Armat, Fred Nuss și Sebastian Marcovici, precum și de organizatorii proiectului. Dintre ele, trei imagini corespunzătoare fiecărei noțiuni au fost selectate și au ajuns în competiția internațională.
Ce s-a mai întîmplat, vedem mîine, va fi și ocazia de a urmări pe un retro-proiector toate imaginile din concurs. Zic eu că va fi o experiență interesantă, așa că, ne vedem acolo!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena