Prin urzici...

Că tot mă vitaminizez zilele astea pe cale perfuzabilă, mi-am zis că nu mi-ar strica și ceva infuzii naturale! De săptămîna trecută, după ce Miju s-a autodeclarat Regele urzicilor... mă gîndeam că aș putea să îi fac ceva concurență, nu de alta, dar urzici am în grădină mai multe decît mi-aș dori!
Am profitat de soarele de ieri și am adunat cîteva, evident nu destule, la cît ”intră la apă” la fiert! Le-am pregătit așa cum fac piure-ul de spanac. Am pus niște unt la topit în tigaie, făină, niște zeamă din cea în care au fiert, lapte, usturoi. Cu două ochiuri lîngă, masa mea de prînz a fost tare gustoasă! :)

Comentarii

  1. tiiii, da' ce urzici mandre ai :)))

    nu eu eram regele urzicilor, era doar asa o referinta larga catre regele pescar

    sa-ti fie de bine, arata exact asa cum imi plac mie :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena