Primăvară?

Încă nu știu dacă ar fi cazul să spun ”hop!” și să mă bucur că în sfîrșit a venit primăvara. Prea am avut de toate în ultimele zile, frig, gheață pe parbriz, zăpadă și toate alea! Oricum, astăzi mi-am scos nasul în grădină și am stat ca șopîrla la soare... Și a fost biiineee!!! Parcă am putut și respira, sinuzitică cum mă aflu!
Am făcut și inspecția de rigoare, să văd ce a supraviețuit iernii, din păcate nu mai am nici o brîndușă anul ăsta :(! Acum sînt cîteva primule și ghiocei care mai colorează atmosfera!
Poate începe bizar, dar e totuși ”o nouă zi”, Kate Havnevik, o norvegiancă pe gustul meu. Bineînțeles, fără a o pune la socoteală pe Lilișor, draga mea norvegiancă prin adopție! Enjoy!

Asculta mai multe audio Muzica

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena