Doar eu...

... puteam să fac din astea așa că... nimic nou sub soare! La plecarea din Roma, pe Fiumicino, controalele de securitate: îmi dau cureaua jos, trec prin poarta respectivă... piuie! Ok, înapoi, dau și cizmele jos, trec, piuie din nou. Nenea și tanti de acolo deja mă priveau cu alți ochi! Tanti nu s-a mai mulțumit doar să mă privească așa că a început să mă și pipăie... tantana! Dă de ceva în buzunarul de la pantaloni, mă întreabă acolo ce am... schimb mai multe culori... absorbantele (sau finetti, pentru ”cunoscători” - Lillee, iartă-mă, nu m-am putut abține!)! În continuare piuie aia, dar mă lasă să trec. Acasă mi-am dat seama de ce, cel puțin așa cred eu: aveam pe mine lenjerie nouă, de la Oysho (ca reclamă: ei au produse cu Hello Kitty, și eu sînt mare fan - sursă foto), foarfecă nu pentru a-i tăia eticheta, și acasă văd că era cu un fel de plăcuță în ea, probabil era cea care suna la ieșirea din magazin în caz că vroiai să pleci fără a plăti! Așa că, aviz amatorilor: dacă vreți să nu aveți parte de momente penibile prin aeroporturi, controlați-vă bine de etichete!!!

Comentarii

  1. :)) Nu am de ce sa te iert...doamne fereste.
    Bine ca ti-ai dat seama de la ce era intr-un final. Data viitoare vei sti. Tare faza :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lillee, tare şi faza ta! Oricum, data viitoare cînd plec cu avionul, voi avea mai mare grijă! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. adica vei merge fara lenjerie? :))))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena