Depresie mare...

Mă tot gîndesc ce să vă povestesc eu din noua vizită la Roma și nu știu cu ce să încep! Ce mă deprimă cel mai tare acum este că aici e foooaaarteee frig!!! Mai jos vedeți cum stătea lumea duminică în Piazza San Pietro, erau 15 - 20 de grade, soare, frumos... aici sînt - 7 noaptea și ieri a nins... Azi suflă un vînt de te ia pe sus! Exagerez dar nu cu mult, în mașină fiind, simțeam cum îmi mută volanul din mînă... :(( Vă voi scrie și mai optimist dar nu acum... cînd mă mai încălzesc puțin!

Comentarii

  1. Si in Constanta cam la fel sta treaba :(

    RăspundețiȘtergere
  2. ohh, de cand astept un raport de iarnadin constanta, cu poze exemplificatoare, in vant - cu parul in vant, scapat de sub gluga si cu hainele mulate pe corp.
    eu raman la aceeasi parere despre vantul inghetat de la noi, zburator de acoperisuri, ca-ti ia si vorbele din gura :|

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Zappu - am avut așa o senzație nasoală cînd am ajuns deasupra Clujului și am văzut zăpadaaa... :(
    @ Miju - cred eu că va mai trebui să aștepți, oricum, faină imagine i-ai conturat lui Lillee ;) Eu urăsc vîntul ăla de pe la noi...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena